Word, Excel, Outlook m.m., 1TB OneDrive-onlinelager, Til PC, Mac og iPad/Android-tablet, Licens antal: 1 Bruger, Indeholder: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access og Publisher
Office 365 Business Premium
Gør større indtryk, og nå ud til flere med Office styrket af skyen – værktøjer, enhver virksomhed må have i dag.
Office på tværs af dine enheder
Altid de nyeste versioner af de velkendte Office-programmer, uanset hvilken enhed du bruger - pc/Mac, tablet eller telefon.
Du kan forenkle dit samarbejde med andre
Gem, synkroniser og del dine filer online, så de altid er opdaterede. Du kan endda redigere dokumenter samtidigt med andre i realtid.
Nem konfiguration og administration
Med trinvis vejledning kan du nemt sætte brugere op, så de hurtigt kan begynde at bruge tjenesterne. Og Office 365 tager sig af it-delen.
Office 365 Business Premium inkluderer:
Office-programpakke
Altid nyeste versioner af: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote og Publisher
Fasthold dine ideer på den måde, du arbejder bedst – med et tastatur, en pen eller en touchskærm.
I Excel kan du nemt formatere dine oplysninger med værktøjer, der genkender dine mønstre og automatisk fuldfører dine data.
Det er også nemt at indarbejde indhold fra PDF-filer, så du kan oprette dine egne flotte Word-dokumenter.
Du kan designe marketingmateriale, der er tilpasset dit varemærke og dine kunder.
Office på pc'er, tablets og telefoner
Få en komplet, installeret Office-oplevelse på tværs af pc, Mac, Windows-tablets, iPad® og Android-tablets samt de fleste mobile enheder. Hver bruger kan installere Office på 5 pc'er eller Mac-computere, 5 tablets (Windows, iPad og Android) og 5 telefoner. Office understøtter pc'er og Windows-tablets, der kører Windows 7 eller nyere, samt Macs, der kører Mac OS X 10.6 eller nyere. Office til iPad kan installeres på iPads med version 7 eller nyere. Office til Android kan installeres på tablets med Android KitKat version 4.4 eller nyere. Du kan finde flere oplysninger om kompatible tablets og telefoner på www.office.com/information.
Samt på disse onlinetjenester:
Mail og kalendere
Brug professionel mail med en righoldig og velkendt Outlook-brugergrænseflade, som du kan få adgang til fra skrivebordet eller fra en webbrowser ved hjælp af Outlook Web App. Få en postkasse på 50 GB pr. bruger, og send vedhæftede filer på op til 25 MB.
Onlinemøder
Vær vært for onlinemøder med lyd og video ved hjælp af skærmdeling med et enkelt klik og HD-videokonferencer.
Chat og Skype-tilknytning
Få forbindelse med andre Lync-brugere via chat, taleopkald og videoopkald, og oplys andre personer om din tilgængelighed via din onlinestatus. Del tilstedeværelse, chat og lydopkald med Skype-brugere.
Sociale netværk
Yammer-samarbejdssoftware og -virksomhedsprogrammer giver dine medarbejdere mulighed for at oprette forbindelse til de rigtige personer, dele oplysninger på tværs af teams og organisere projekter, så de kan komme videre, hurtigere.
Enkel lagring og deling af filer
OneDrive for Business giver hver bruger 1 TB lagerplads, hvor de kan få adgang til deres dokumenter, næsten uanset hvor de befinder sig. Del filer med andre, både i og uden for din organisation, kontrollér, hvem der kan få vist og redigere hver enkelt fil, og synkroniser nemt filer med pc'er, Macs og andre enheder.
Teamwebsteder
Få nem adgang til og deling af dokumenter med 10 GB basislager plus 500 MB lager pr. bruger.
Søg og find
Hold dig hele tiden opdateret. Søg efter, og find indhold på tværs af Office 365 baseret på personlig indsigt. Office Delve er den første tjeneste, der drives af Office Graph, en samling af analyserede signaler eller erfaringer afledt af hver enkelt brugers adfærd og relationer til indhold, emner og kontakter.
Alle Office 365-planer til virksomheder inkluderer:
Pålidelighed
Få ro i sindet i visheden om, at dine tjenester er tilgængelige med en garanteret 99,9 % oppetid, med en serviceaftale med økonomisk kompensation.
Sikkerhed
Dine data tilhører dig. Vi beskytter dem og værner om dine personlige oplysninger.
Administration
Du behøver ikke it-ekspertviden for at installere og administrere Office 365 i hele virksomheden. Du kan tilføje og fjerne brugere på få minutter.
Opdatering
Du behøver ikke at betale for versionsopgraderinger, da opdateringer er omfattet af abonnementet. Nye funktioner implementeres regelmæssigt for Office 365-kunder.
Active Directory-integration
Håndter brugeroplysninger og tilladelser. Enkeltlogon og synkronisering med Active Directory.
Support
Microsoft Support giver svar over telefonen og online, ressourcer til selvhjælp og forbindelse med andre Office 365-kunder for installation og hurtige problemløsninger.
Licens antal | 1 Bruger(e) |
Sprog | Dansk |
Type | Download |
Licensperiode | 1 år |
Licenstype | Fuld pakke |
Ekstra info | Indeholder: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access og Publisher |
Softwaretype | Office |
Her kan du se hvad andre brugere af PriceBait.dk mener om dette produkt.
Skriv anmeldelse